koszty dostawy

Koszty dostawy

Koszt dostawy jest przypisany do każdego produktu po przejściu do Koszyka (ZOBACZ KOSZYK), gdzie można również wybrać opcję dostawy.

Darmowa dostawa – 0 zł

Płatny Paczkomat InPost – 8,99 zł

Płatny Kurier InPost – 10,99 zł

Płatna przesyłka Pobraniowa – 14,99 zl

Naszym Partnerem Logistyczny jest firma InPost.

W przypadku produktów firmy Morphy Richards wysyłka odbywa się poprzez Kuriera DPD

Kurierzy InPost dostarczają przesyłki standardowe w godz. 8.00-17.00 od poniedziałku do piątku.

Dostępny jest opłacanie szybkim przelewem ON-LINE -Przelewy24, Paynow  lub przelewem tradycyjnym.

Towar można odebrać w punkcie po uprzednim powiadomieniu telefonicznym na numer +48 601-77-16-19 lub numer +48 609-83-67-78. Płatność przy odbiorze osobistym tylko gotówką.

Punkt odbioru:

Komorów (ok. 15 km od Blue City , al. Jerozolimskie Warszawa)

3 Maja 34A

05-806

W przypadku przelewu tradycyjnego:

Przelew na konto: Wpłaty prosimy dokonać na konto: Mbank o numerze: 88 1140 2004 0000 3102 7897 8587, a w polu “tytuł wpłaty” prosimy umieścić numer zamówienia oraz nazwisko i imię wpłacającego.

Przesyłki można śledzić pod linkiem:

https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

Uwaga!

Ceny wyżej wymienione obowiązują przy wysyłkach o standardowych rozmiarach i wadze przesyłek do 30 kg. Przy niestandardowych przesyłkach, przy zamówieniach na większe liczby produktów o większych gabarytach koszt dostawy jest ustalany indywidualnie w momencie potwierdzenia zamówienia.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia taśm firmowych lub opakowania , zalecamy sprawdzenie kompletności otrzymanego towaru jeszcze w obecności kuriera, a w sytuacji potwierdzenia braków w Towarze- także sporządzenie stosownego protokołu. Przesyłki docierają do adresata zwykle następnego dnia po nadaniu. W przypadku braku towaru w magazynie pod Państwa zamówienie, wyślemy o tym fakcie informację na email (o wydłużeniu czasu realizacji zamówienia).

Czas realizacji zamówienia:

Sprawdziliśmy, że średni czas dostawy z magazynu centralnego zamówienia złożonego do godz. 14:00 i opłaconego szybkim przelewem ON-LINE lub za pobraniem wynosi 1 dzień roboczy od momentu potwierdzenia zamówienia oraz zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym.

Wysyłka zamówienia kurierem InPost z innego magazynu niż magazyn centralny –wynosi średnio 1-2 dni robocze od momentu potwierdzenia zamówienia oraz zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym.

Informacja o czasie realizacji zamówienia jest podana przy każdym produkcie. Zamówienia przygotowujemy i wysyłamy zwykle w ciągu 24h.

Czas dostawy wysłanego produktu zależy potem od wybranej formy transportu:

– w przypadku firm kurierskich InPost jest to zwykle następny dzień roboczy po wyjściu paczki z magazynu.

W przypadku płatności przelewem, termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie.

Status zamówienia można sprawdzić także logując się na indywidualne konto klienta.

Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.

Nasi partnerzy logistyczni

W ramach dostawy zamówień, MediaPro współpracuje z następującymi firmami kurierskimi:

InPost – dostawa przesyłek standardowych zamówień

Czas dostarczenia przesyłki:

Sprawdziliśmy, że 95% naszych przesyłek dostarczane jest w ciągu 1 dnia roboczego od momentu ich wysłania.

Przygotowanie przesyłki:

Po złożeniu zamówienia, produkty najpierw są kompletowane w magazynie, a potem transportowane do sortowni firmy kurierskiej.

Po opuszczeniu magazynu uruchomiona zostaje funkcja śledzenia przesyłki. W tym momencie otrzymasz od nas wiadomość e-mail z numerem zamówienia, dzięki któremu dowiesz się (przy użyciu aplikacji do śledzenia przesyłek InPost lub na bezpośrednio na stronie https://inpost.pl/sledzenie-przesylek), gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka

Ważne! Funkcja ta nie jest aktywna od razu. Zazwyczaj musi upłynąć ok 12-24 godzin od momentu wysyłki, a w wyjątkowych przypadkach nawet 48 godzin, aby link do strony śledzenia przesyłki zaczął działać.

Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia, a w przypadku jej niepowodzenia, jeszcze jedną. Po trzech próbach, paczka trafia na krótki czas do lokalnego magazynu firmy kurierskiej i dopiero stamtąd zostaje odesłana do MediaPro

Nie wiesz, gdzie znajduje się Twoja paczka?

Jeśli status Twojej dostawy nie zmienił się od 3 dni roboczych, a firma kurierska nie kontaktowała się z Tobą, prosimy daj nam znać. W ten sposób najszybciej będziemy mogli sprawdzić, gdzie znajduje się Twoja przesyłka, a w razie potrzeby, zlecić jej poszukiwanie.

Odbiór osobisty w punkcie odbioru:

Zamówiony produkt w chwili złożenia zamówienia znajduje się w magazynie, a następnie przekazywane jest do punktu odbioru –

odbiór osobisty jest możliwy po uprzednim kontakcie telefonicznym pod numer 609-83-67-78 lub 601771619

W przypadku odbioru osobistego przyjmujemy płatność tylko gotówką.

Prosimy o przesłanie na email: mediapro@mediaprotrade.pl upoważnienia do odbioru zamówienia ( imię i nazwisko osoby upoważnionej do odbioru zamówienia w Twoim imieniu). Na miejscu w sklepie przy wydaniu zamówienia przedpłaconego, sprzedawca może poprosić o okazanie dokumentu ze zdjęciem w celu potwierdzenia danych osoby upoważnionej do odbioru zamówienia.

W przypadku płatności zwykłym przelewem, termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie.

W przypadku wydłużenia się czasu realizacji zamówienia poinformujemy Cię o tym w oddzielnym emailu lub telefonicznie.

Uwaga! Informacja o dostępności towaru (czasie realizacji zamówienia) nie stanowi oferty lub elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

0
    Twój Koszy
    Twój Koszyk jest pustyPowróć do Sklep